S1, A2: 1992: Gurus byrå gör intrång i deras fiendes Projekt Talwar. När kärleken blomstrar mellan Honey och Bunny, etablerar hon sig inom byrån, trots Gurus tvivel. 2000: Bunny återförenas med Chacko för att leta efter de separerade Honey och Nadia som är på flykt från sina angripare.