S1, A101: Dora, Boots och Benny måste ta sig genom regnskogen för att lämna en stor, härlig tres leches-tårta till Bennys grandma.; Dora och Fiesta-trion undersöker ett högt, konstigt ljud som får dom att tappa bort sina instrument.