S4, A8: Jess och Coach åker bort över helgen på en workshop för lärare som leds av den frispråkiga Brenda Brown. Jess är rädd för att vara ensam med Ryan och Coach tvivlar på sin förmåga som lärare. Nick, Schmidt och Winston passar på att ha en grabbhelg.