Ted and Mary
S1, A2: Larry och Cheryls dejt med Ted Danson och Mary Steenburgen slutar illa. Larry och Cheryl tror att Ted och Mary har bjudit dem till en konsert, men hör inget. Larry tror att det är för att han fick kväljningar när han drack Marys mors vatten.