Murderous Minds: Inside Serial Killers Ted Bundy
S1, A1: Denna dokumentär är resultatet av omfattande forskning kring Theodore Robert Bundys liv och psyke i ett försök att förstå vad som driver en till synes normal man att begå några av de mest avskyvärda handlingar som någonsin dokumenterats.