S1, A5: Robson befinner sig i Texas och beger sig direkt till Trinityfloden för att fiska alligatorbengädda. Senare tävlar han i räkfiske mot lokala fiskare i den Mexikanska golfen och till sist blir det hajfiske från en strand.