Class of '09 Thank You for Not Driving
S1, A3: På Quantico måste Poet genomgå en svår förarutbildning. I nutid orsakar Poets hemliga uppdrag en kritisk tidpunkt för FBI, samtidigt som Tayo jagar en inhemsk terroristcell. I framtiden undersöker Poet hur långt Tayos inflytande sträcker sig.