New Girl Thanksgiving III
S3, A10: När Coach anklagar Nick för att ha blivit en toffel sedan han började dejta Jess bestämmer han sig för att bevisa motsatsen. I ett försök att visa sin manlighet tar han med hela gänget på en campingtur under thanksgiving.