Cold Case: The Complete Series That Woman
S5, A2: Efter att ett linne hittats i hjulhuset på en skåpbil återupptar Rush och teamet fallet från 1998 med en 15-årig flicka som misshandlades dödligt och hittades delvis påklädd.