The Big Bang Theory The 2003 Approximation
S9, A4: När Penny och Leonard berättar att de ska flytta ihop bestämmer sig Sheldon för att återgå till 2003 – en enklare tid innan han kände nån av dem. Howard och Raj bildar ett band som ska spela i seriebutiken.