Love & Hip Hop Atlanta The 'A' List
S1, A1: Stevie J visar en bostad för Mimi som är för långt från Atlanta för henne. Innefattar hans studiosessioner med Joseline mer än bara affärer? Scrappy berättar för Erica att han är osäker på deras förhållande. K.Michelle firar sin födelsedag.