S1, A4: Dannys mördarinstinkt blir allt bättre och han väljer sitt nästa mål, den ambitiösa skådespelerskan Anita, och lyckas komma henne nära. Kabir möter motstånd från sin nya chef, polismästaren Shankar. Kabir och Prakash gör en upptäckt som kan leda till den första länken mellan de två döda organdonatorerna. Duon upptäcker ett mönster och ett chockerande mål på mördarens lista.