Sex and the City The Baby Shower
S1, A10: Är moderskapet en sekt? Tjejerna går på en fest för vännen Laney, som ska bli mamma och som har lämnat livet som partypingla bakom sig för att bli hemmafru i förorten. De börjar undra vad framtiden har i sitt sköte för dem.