How to Get Away with Murder The Baby Was Never Dead
S5, A3: Annalise och Emmett försvarar en förmögen VD som anklagas för att ha dödat sin affärspartner, medan guvernören ger sig efter Annalise och sätter hennes nya fall och juridiska klinik i fara. Bonnie kämpar för att acceptera sin spirande romans, och Asher försöker utmanövrera sin gamla mentor.