Beverly Hills 90210 The Back Storye
S3, A8: Beth Nielson från tabloid-tv-programmet Back Story är i stan och hon tar hjälp av Brenda för att göra en dokumentär om West Beverly High. En naiv Brenda går med på att bli intervjuad.