Ugly Betty The Bahamas Triangle
S4, A8: Betty, Matt och Amandas kärlekstriangel exploderar på Bahamas. Betty håller en usel fotografering. Wilhelmina upptäcker att hennes rival har fått ett eftertraktat uppdrag.