The Bank Dick NYPD Blue
S2, A21: Russell och Sipowicz söker upp en man som attackerar kvinnor vid bankomater. Avdelningens homosexuella receptionist ber om hjälp då han och hans älskare attackerats. Sipowicz berättar för Simone att Russell har problem med sitt drickande.