The Battle Of Los Angeles
S5, A7: Den 24 februari 1942 fångar militärradar upp vad som verkar vara fientliga flygplan över Los Angeles. Sirener får invånarna att skynda sig, medan trupper skjuter artilleri mot målen. Vad var det egentligen som utlöste slaget om Los Angeles?