Gosick The Black Reaper Finds the Golden Fairy
S1, A1: After exchange student Kazuya Kujo encounters the strange gothic genius Victorique, Inspector Grevil de Blois comes to her for advice on the murder of a local fortune-teller. Soon the two students embark on an unexpected journey to solve the case.