Curse Of Skinwalker Ranch The Blob
S4, A3: Efter att ha hittat nya bevis på massiva metallföremål begravda under Mesa, genomför teamet ett experiment i triangeln som leder till en av de mest chockerande avslöjanden som någonsin setts på Skinwalker Ranch.