The Book of Truth
S1, A4: En födelsedagsresa blir vild efter ett skandalöst spel som tvingar fram sanningen. Taylor konfronterar slutligen Whitney, vilket får en av dem att ifrågasätta om de överhuvudtaget vill fortsätta i #MomTok.