Ugly Betty The Born Identity
S3, A21: När lille William kidnappas dras Betty in i dramatiken. Mr Hartley investerar inte i Meade om de inte behåller Wilhelmina. Archie ber Hilda att delta i hans senaste politiska kampanj.