Invisible The Boy With the Scar on His Eyebrow
S1, A4: Zaro har alltid varit Capis bästa vän, men han klarade aldrig av att försvara Capi från mobbningen han utsattes för på högstadiet. Efter påtryckningar, börjar Zaro umgås mer med MM och hans vänner, vilka uppmanar honom att överge Capi. Efter olyckan har Zaro inte klarat av att besöka Capi, inte ens nu då han är hemma från sjukhuset.