S1, A6: The Breast Issue. För att pusha extra för Scarlets brösthälsokampanj försöker Kat vara lite väl våghalsig medan Jane konfronteras med sitt förflutna. I rollerna. Katie Stevens, Aisha Dee, Meghann Fahy, Matt Ward, Melora Hardin m.fl. Del 6 av 10.