S5, A20: När Tim och Jill bowlar med Bud och hans fru säger Tim till Jill att förlora eftersom han är rädd att hans karriär kommer att förstöras om de vinner över Bud och hans fru. Under tiden ordnar Angela, Brads flickvän, en dejt mellan hennes syster och Randy.