Pantertanter The Case of the Libertine Belle
S7, A2: Damerna deltar i en deckarhelg med tillhörande mordmysterium och Dorothy visar sig vara en duktig detektiv. Men när mordmysteriet är löst sker det ett till synes riktigt mord och Blanche blir huvudmisstänkt för dådet.