Sex and the City The Caste System
S2, A10: Har klassindelningen i New York bytts ut mot ett kastväsen? Miranda lyckas inte övertyga sin bartender-kille att deras klasskillnader är oväsentliga. Charlotte träffar en medlem av den allra högsta kasten.