Jims värld The Cat Came Back
S1, A3: Cheryls 15 år gamla katt Mr Feeney dör och hon vill att Jim ska begrava den i trädgården. Men Jim har inte tid för han ska på fotbollsmatch så han lägger katten i frysboxen och Cheryl hittar den.