Bless This Mess The Chicken and the Goat
S1, A2: Rio och Mike har planerat i veckor för att vända sin nedgångna gård till en framgångssaga, men när vädret plötsligt vänder tvingas de byta strategi. Medan Mike börjar ta itu med gårdens många skavanker försöker Rio få kontakt med grannarna på familjen Bowmans knytkalas, men istället blir det ett tillfälle till romantik med Mike.