Listing Impossible The Cold Box On the Beach
S1, A1: Leading luxury real estate agent Aaron Kirman specializes in tough listings that no one else can sell. In the series premiere, a desperate divorc?e enlists him to help unload her beach house--a stark modern box that's been sitting on the market for three years with zero offers. Meanwhile, his up-and-coming agent Tay must decide whether to capitalize on her very famous last name...or to keep trying to make it on her own.