Sex and the City The Cold War
S6, A17: Kan de hetaste förhållanden frysa tvärt? Carrie undviker kylan med Aleksandr, men hennes vänner gillar honom inte lika mycket. Samantha gör en het video för att motsäga ett rykte som inte är så hett.