The Big Bang Theory The Comet Polarization
S11, A21: Sheldons seriebutiksupplevelse förändras när författaren Neil Gaiman sätter Stuarts butik på kartan. Vänskaper hotas när Raj tar åt sig äran för Pennys astronomiupptäckt.