S1, A1: Del ett börjar med tweets från Kims vänner och kollegor samt allmänheten om en ung kvinna som försvunnit under mystiska omständigheter. Efter att Madsen ursprungligen påstått att han lämnat av Wall ändrade han sin utsaga tio dagar senare.