Ghost Whisperer The Crossing
S1, A2: En liten pojke omkommer i en tågolycka och vill ha hjälp av Melinda att förmedla till sin mor att hon inte ska ta på sig skulden. Melinda och Jim stoppar också pojkens far från att hämnas.