Ghost Whisperer The Curse of the Ninth
S2, A9: Brandon, en tidigare rockstjärna, terroriseras av sin fars spöke och behöver Melindas hjälp. Det visar sig att Brandons far har ett spöke efter sig själv, Jared, en tidigare medlem i Brandons band. Nu måste Melinda hitta en väg att stilla Jareds ilska så att Brandons pappa kan ge Brandon den uppmuntran han behöver för att återvända till musiken.