The Custody Battle
S1, A12: Dorothys välbärgade syster Gloria kommer på besök. Hon vill att deras mor Sophia flyttar till Kalifornien för att bo med henne. Sophia är med på noterna efter ett stort gräl med Dorothy. Rose och Blanche vill medverka i en uppsättning av Macbeth.