Hello Ladies The Date
S1, A3: Stuart har en lovande första dejt med Annie, som jobbar på en yogastudio, men han tappar fattningen senare. Jessica är upprörd att Amelia har fått en stor roll i en film och kräver att hennes agent och kille Glenn fixar en provspelning åt henne. Nu.