Pakt The Day of Judgement
S1, A6: Piotr tvingas gömma sig, och Andrzej ger honom en hjälpande hand. De hittar en man som kan utgöra den avgörande pusselbiten för att mysteriet ska klaras upp, men tiden är knapp.