The Office The Delivery Part 1
S6, A17: Pams värkar drar igång, men hon försöker hålla ut så länge som möjligt för att få extra föräldraledighet. Michael sprider panik på kontoret. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 17 av 26: The Delivery, del 1.