S1, A4: När han får reda på att heterosexuella tjejer går på gayklubbar hoppar Stuart över filmkvällen med Wade för att följa med Jessica till en sådan. Jessica lyckas få sig själv och Stuart inbjudna till en middag med inflytelserika trendskapare och banbrytare.