S1, A3: Gary upptäcker att förhållandet med hans biologiska mor kan vara byggt på lögner och riskera hans bästsäljande bok. Samtidigt kokar internetforumen över av den nya informationen om Zodiakmördaren som nu framkommer. Del 3 av 4.