S6, A11: Hur farligt är ett öppet hjärta? Carries känslor rörs upp av ett besök från en mer öppenhjärtlig Big. Charlotte sätter sitt hopp om att föda barn till en berömd kinesisk läkare, och Miranda grälar med Steve och Robert.