Hello Ladies The Drive
S1, A8: Säsongsfinal. Stuart skryter inför alla om sin kommande dejt med Kimberly. Senare kör han runt Wade, Jessica och Kives till diverse fester, inklusive Amelias födelsedagsfest, där Jessica njuter av att situationen är omvänd med Amelia.