S5, A13: Katie pressar Cooper att dela med sig av sin passion för den kulinariska konsten och sin ambition om att bli kock med sin dominanta pappa. Greg och rektor Ablin tävlar man mot man när valresultatet bjuder på en intressant vändning. Familjen Otto blir överraskade.