The Big Bang Theory The Electric Can Opener Fluctuation
S3, A1: Sheldon flyr hem till Texas i vanära när han får veta att killarna mixtrat med hans expeditionsdata. Det tvingar vännerna att följa efter honom och hotar Leonards hopp om ett romantiskt möte.