S1, A2: Sasha försöker hitta sin plats i sin nya vängrupp, men det är inte lätt, särskilt när Anna bjuder in henne till sin födelsedagsfest - ett sällsynt privilegium då bara ett fåtal utvalda får komma. Sashas föräldrar insisterar dock på att ta Pauline med sig. Det är ingen bra idé, då hennes syster är en riktig pratkvarn!