Glee The End of Twerk
S5, A5: Kören lär sig den allra senaste dansen - twerking. Marley får kännedom om Jakes relation till Bree. Rachel försöker övertyga Kurt om att de ska tatuera sig. Musiknumren inkluderar "You Are Woman, I Am Man", "Blurred Lines", "If I Were A Boy", "Wrecking B" och "On Our Way".