S5, A6: Phoebe ber om råd från en spådam om hennes försvunna krafter och samtidigt upptäcker hon i en föraning att en demon kommer döda dem allihop efter att ha mördat den sista medlemmen i en häxsabbat de egentligen skulle skyddat.