S1, A5: I Järva tvingas Emir till en returmatch mot MMA-fightern The Animal, men Rezvan räddar honom precis när han håller på att förlora. De fångar Roy Adams, som avslöjar var inrikesministern Henriksson befinner sig, men Rezvan dör i en krasch. Med ny information ansluter sig Fredrika till en specialstyrka för att rädda ministern. Emir dödar Adams, men när de flyr i en helikopter skjuts den ner.