Necaxa The Fighter
S1, A3: Mitt i krisen efter Alexis Peñas skada gör Eva Longoria och Club Necaxa ett djärvt drag: de värvar rivalen Emilio "Pelon" Lara, en ny försvarsspelare. Samtidigt visar en hängiven supporters uppoffringar vad lojalitet verkligen betyder. Stigande spänningar leder till en explosiv match.